Protein.dk logo
Protein.dk logo

Alle artikler

Bestilling

Jeg har fået en ødelagt vare, hvad gør jeg?

Tag et billede af de produkter, du har modtaget + et billede af følgesedlen, og send os en email på [email protected], så hjælper vi dig videre med hvordan vi kan hjælpe dig!

Jeg har ikke modtaget alle de produkter, jeg har bestilt, hvad gør jeg nu?

Selvfølgelig skal du få alle de produkter, du har bestilt hos os! Kontakt vores kundeservice [email protected], så hjælper vi dig med det samme. Glem ikke at indtaste dit ordrenummer og det produkt, der mangler i din pakke.

Kan jeg afbestille mit køb?

Du har ikke muligheden for selv at ændre din ordre, efter at du har bekræftet den.

Er min ordre gået igennem?

Hvis din ordre er gået igennem og blevet godkendt, vil du modtage et ordrenummer. Alle vores ordrenumre starter med DK. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse, er der sket en teknisk fejl, da du forsøgte at afgive din ordre. Kontakt vores kundeser

Hvad gør i med personlige oplysninger?

Vi og vores samarbejdspartnere bruger de oplysninger, du afgiver om dig selv, til betaling, levering og for at opretholde et godt kundeforhold via sociale medier, kataloger, DM, SMS, e-mail og til andre markedsføringsformål. Du kan til enhver tid kon

Kan jeg ændre produkter i min ordre? (har ikke modtaget varerne endnu)

Vi kan ikke gå ind og ændre i en allerede placeret ordre.